وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با توجه به توزیع و پراکنش جمعیتی در گلستان امداد هوایی ضرورت دارد.

وزیر بهداشت در مراوه تپه :گلستان در اولویت ایجاد مرکز جامع خدمات سرطان

به گزارش گلستان 24، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در بازدید از اجرای طرح نورآوران سلامت در مراوه تپه اظهارکرد: سازمان هلال و احمر کشور در جهت تامین آمبولانس هوایی و پوشش هوایی اقداماتی انجام دهد.

وی در خصوص کمبود رادیو گرافی در گلستان و کمک به این بیماران ادامه داد: در نظر داریم مراکز جامع خدمات سرطان را در سراسر کشور داشته باشیم که یکی از این استان ها گلستان است که در اولویت قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه موضوع سلامت در جامعه دارای اهمیت است، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش بیش از پیش همه همکاران در این مجموع شاهد ارتقاء بیشتر سطح سلامت در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه مطلوب در این حوزه راه طولانی در پیش داریم، افزود: باید سعی کنیم مشکلات را در حوزه درمان و بهداشت کاهش دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اجرای طرح نورآوران سلامت گفت: خوب است در کنار کارحرفه ای که انجام می دهیم برای محرومین هم در مناطق مختلف کارهایی انجام شود.

وی با بیان اینکه سالانه حدود هزار دکتر در اجرای این طرح داوطلب شده اند، افزود: خیرین زیادی در این حوزه حضور دارند که باید معرفی شوند.

هاشمی تصریح کرد: دولت برای این کار تسهیلاتی قائل شده است و بانک ها هم باید با همکاری و کمک خیرین و مشارکت های مردمی بتوانیم انجام چنین کارهایی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه با همدلی جامعه پزشکی این کار در سال های آینده می تواند گسترش بیشتری داشته باشد، افزود: وزارت بهداشت هم در تلاش است و سعی دارد تمام موانع و مشکلات را کاهش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار