رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و احتمال سودجویی برخی افراد، با هدف جلوگیری از تخلفات، طرح نظارتی شب یلدا در شهرستان کردکوی اجرا می شود.

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در شهرستان کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،جعفر کرامتی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب یلدا، اجرای طرح نظارت بر کالاهای مصرفی به منظور جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گشت‌ مشترک نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا با حضور بازرسان اداره صمت ،اتاق اصناف و بهداشت شهرستان کردکوی در نوبت های صبح و عصر انجام می شود.

کرامتی گفت: تیم های بازرسی به صورت مستمر واحدهای صنفی فروشنده آجیل، میوه و شیرینی را به منظور کنترل قیمت‌ها رصد می کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان کردکوی تصریح کرد: بازرسان و کارشناسان این اداره ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی و لازم را انجام خواهند داد.

کرامتی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا بر خورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار