صالحی گفت: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون در استان گلستان ۱۳ هزار و ۶۴۰ مددجویان کمیته یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

ارائه تسهیلات به بیش از ۱۳ هزار مددجوی کمیته امداد گلستان/ رشد ۱۲ برابر منابع بانک مهر ایران در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سید مصطفی صالحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:  بانک مهر ایران نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است و امروز چهاردهمین سال تاسیس آن را سپری می کنیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان ادامه داد: در ۲۲ آذر سال ۸۶ با مشارکت ۱۰ بانک بزرگ کشور این بانوتاسیس شد و در حال حاضر  ۵۳۰ شعبه و سه هزار نفر نیروی انسانی کارآزموده در سراسر کشور  در این بانک مشغول به خدمات هستند.

صالحی بیان کرد:  علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه؛ فقر زادیی، اشتغال و معیشت و درمان و حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از دیگر فعالیت های  بانک مهر  ایران  به شمار می رود.

وی به رشد ۱۲ برابری منابع بانک مهر ایران در گلستان اشاره کرد و  ابراز داشت: از سال ۹۵ تاکنون منابع بانک مهر ایران  ۱۶ برابر شده  و در استان گلستان نیز رشد  ۱۲۰ درصد  منابع را شاهد هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  در حال حاضر منابع استان بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال است و  در استان گلستان ۱۸۰ هزار نفر از خدمات این بانک استفاده می کنند.

صالحی متذکر شد: خدمات پرداخت شده  از بانک مهر ایران رشد چشمگیری داشته است و از ابتدای سال در استان گلستان ۱۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی گفت: نسبت مطالبه به مصارف بانک مهر ایران در استان گلستان زیر یک درصد است و این شاخصه در بانک داری بسیار عدد مهمی است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان ابراز داشت: ۱۳ هزار  و ۶۴۰ مددجویان کمیته یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و همچنین ۶ هزار و ۹۷۰ فقره تسهیلات ازدواج  یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از شعب این بانک در استان تسهیلات دریافت کردند.

صالحی تاکید کرد: بانک مهر ایران در حوزه اشتغالزایی نهادهای مردمی مثل کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و غیره نقش داشته است و سامانه های بانک و وبسایت نیز خدمات خوبی از جمله افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین و معدل حساب  آنلاین  و غیره را انجام می دهد.

وی گفت: ۴۰۰ قلم کالا شامل ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی بانک مهر ایران در ایام کرونا خریداری شده و  تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است و در کل کشور از وجه انتظام و جرائم دیرکرد ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری کرده است.

وی افزود: ۱۷  شعبه بانک مهر ایران در سطح استان دارد و بزودی یک  شعب در گالیکش راه انداز می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار