مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از توزیع بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی و بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان خبر داد.

یک میلیون پرس غذای گرم در گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عیسی بابایی اظهارکرد: در قالب رزمایش ایران همدل، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

بابایی ارزش ریالی سبدهای توزیعی را بیش از ۲۸۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، ستاداجرایی فرمان امام (ره) اوقاف و امور خیریه، سپاه و بسیاری از ادارات و نهادها و همچنین خیران ونیکوکاران استان تامین اعتبار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان، گفت: در این مدت با راه‌اندازی بیش از ۲۵۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان رسیده است.

وی به توزیع ۱۰۷ هزار افطاری ساده اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۵۴ میلیارد تومان از سوی خیران و نهادها، گروه های جهادی و غیره در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی کمک جمع‌آوری شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار