مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیمارهای مرکز بهداشت گلستان از تزریق ۹۰ درصدی دز اول واکسن کرونا توسط شهروندان گلستانی خبر داد.

تزریق ۹۰ درصدی دز اول واکسن کرونا توسط شهروندان گلستانی/ بستری ۲۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون ۹۰ درصد از شهروندان گلستانی موفق به دریافت دز نخست واکسن کرونا شدند.

وی از افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا در گلستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند که این تعداد بیمار نسبت به روز گذشته ۱۲ نفر افزایش داشته است.

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیمارهای مرکز بهداشت گلستان از تزریق ۹۰ درصدی دز اول واکسن کرونا توسط شهروندان گلستانی خبر داد و گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار دز واکسن کرونا در گلستان تزریق شده است که سهم دز سوم بیشتر از ۱۸ هزار و ۸۰۰ دز بوده است.

باقری از تداوم روند واکسیناسیون در گلستان خبر داد و اظهار کرد: تقریبا ۷۲ درصد از جامعه هدف استان گلستان دز نخست و دز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه ایمنی افراد در برابر ویروس کرونا به همت جمعی بستگی دارد، تصریح کرد: می‌طلبد همه افرادی که مشمول دریافت واکسن کرونا هستند واکسینه شوند.

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیمارهای مرکز بهداشت گلستان خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که بیش از ۴۰ سال سن دارند و سه ماه از دریافت دز دوم کرونای آنها می‌گذرد می‌توانند نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

باقری تصریح کرد: افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و یا سیستم ایمنی بدن‌شان ضعیف است توصیه می‌شود که حتما دز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار