نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس از بهره‌برداری بیمارستان 64 تختخوابی گمیشان تا پایان سال آتی خبر داد.

بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان تا پایان سال آتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالجلال ایری امروز درخصوص بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهر گمیشان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان تا پایان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: طی دو سالی است که پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی در گمیشان آغاز شده است ولی متاسفانه با توجه به شرایط خاک این منطقه، هزینه پی‌ریزی و مقاوم‌سازی این پروژه بسیار بالاست و خوشبختانه کارهای مقدماتی این پروژه رو به اتمام است.

* اتمام مراحل زیرزیرساختی و عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی گلستان تا پایان سال ۱۴۰۱

نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس ابراز کرد: طی ماه‌های آتی شاهد ایجاد ستون و دیوارچینی در این پروژه خواهیم بود.

ایری خاطرنشان کرد: براساس قول‌هایی که در زمینه این پروژه به ما داده شد امیدواریم تا پایان سال جاری ستون‌های پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر گمیشان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان جزو طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن با تاخیر زمانی زیادی همراه بوده است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال ۱۴۰۱ این پروژه به لحاظ زیرساختی و عملیات اجرایی به اتمام برسد .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار