کاروان منادی وحدت و بصیرت از استان گلستان راهی گلزار پاک سردار دلها شد و پس از زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عازم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) شدند تا شکوه همدلی را از پایتخت اقوام تا بهشت ایران به رخ بکشند.

کاروان منادی وحدت و بصیرت از گلستان به جنت‌الرضا رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، اردوی امتداد وحدت اهل تشیع و تسنن استان گلستان با حضور در حرم باصفای امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بار دیگر سرود وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت، این کاروان بعد از زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، به حرم امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس مشرف شدند.

طلاب و روحانیون اهل تشیع و تسنن استان گلستان با وحدت و همدلی و با ارادت و اعتقاد قلبی شان به اهل بیت عصمت و طهارت نشان داده اند که همیشه یک نمونه برجسته وحدت در پرتو انوار روشنگرانه مقام معظم رهبری خواهند بود. 

علمای اهل سنت و اهل تشیع حاضر در این کاروان بر این باورند هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

گفتنی است سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا در چندین مرحله در اعزام علماء ، طلاب و روحانیون اهل تشیع و تسنن استان گلستان به اماکن مقدسه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اردوهای سیاحتی و تفریحی پیش قدم بوده است.

#گلستان_نماد_وحدت

 

ارسال نظر

آخرین اخبار