عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

 

 

عذرخواهی مولانا گرگیج در خصوص تحریف سخنانش در مراسم نمازجمعه

باشگاه خبرنگاران نوشت: امام جمعه اهل سنت آزادشهر در بیانیه ای از سوء تفاهم ایجاد شده پیرامون سخنان روزهای اخیر خود عذرخواهی و بر ضرورت وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی تأکید کرد.

 

راه کسب شهرت توهین به مقدسات نیست

فارس نوشت: در پی انتشار بخشی از سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه اهل سنت شهر آزادشهر استان گلستان در نمازجمعه 19 آذر ماه، علما و امامان جمعه اهل سنت گلستان ضمن محکومیت از سخنان تفرقه‌افکن امام جمعه آزادشهر تاکید کردند: راه کسب شهرت توهین به مقدسات نیست.

 

قهرمانی یک گلستانی در پاراآسیایی با امکاناتی بی‌نهایت هیج

ایرنا نوشت: نوجوان معلول گنبدی که به‌جز انجام چند حرکت ساده با ویلچر قرضی یک دوست خانوادگی در کوچه و تماشای بازی کودکان هم سن و سالش تفریح دیگری نداشت هفته گذشته مدال طلای مسابقات پاراآسیایی نوجوانان بحرین را به گردن آویخت و این شب‌ها رویایی جز حضور در پارالمپیک و درخشش در این مسابقات ندارد.

 

خبرنگار گلستانی رتبه اول جشنواره ملی رسانه ای معلولان را کسب کرد

مهر نوشت: وحید حاج سعیدی روزنامه نگار گلستانی رتبه اول چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان را کسب کرد

 

۱۲ هزار هکتار از مزارع گلستان به سامانه آبیاری نوین مجهز شد

ایرنا نوشت: مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که تاکنون ۱۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان با هدف مصرف بهینه آب و بهبود کیفیت تولید به سامانه آبیاری نوین مجهز شد.

 

پاکسازی تپه گردشگری «هزارپیچ» گرگان

فارس نوشت: به همت جمعی از دوستداران محیط زیستی و با همکاری شهرداری و منابع طبیعی، دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰بخش وسیعی از زباله‌های رها شده در تپه هزار پیچ گرگان پاکسازی و امحا شد. این تپه یکی از چشم‌اندازهای زیبایی طبیعی شهر گرگان است که بر بلندای شهر قرار دارد و یکی از زیباترین چشم‌اندازهای ایران است. طی سالیان گذشته با حضور مردم و مسافران، حجم زیادی از زباله‌های رها شده در این نقطه از شهر مشاهده می‌شود.

 

روی دیگر خسارت گودبرداری غیر اصولی در گرگان+ فیلم

باشگاه خبرنگاران نوشت: گودبرداری غیر اصولی چند روز پیش در گرگان منجر به وارد شدن خسارت میلیاردی به چند مغازه دار شده است.

 

تجمع شماری از فرهنگیان گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: شماری از فرهنگیان گلستانی صبح امروز مقابل آموزش و پرورش استان در گرگان تجمع کردند.

 

کشف بیش از ۱۱ تن ذرت بدون مجوز در بندرگز

صدا و سیما نوشت: فرمانده انتظامی بندرگز از کشف بیش از ۱۱ تن ذرت بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

 

لغو قرارداد واگذاری بنادر گلستان/ توسعه پرورش میگو اولویت دارد

مهر نوشت: نماینده مردم غرب گلستان با بیان این که توسعه میگو و لغو قرارداد واگذاری بنادر استان باید پیگیری شود، گفت: پروژه های بر زمین مانده زیادی در گلستان داریم که حل مشکلات آن ها ضرروت دارد.

 

گلستان بر سکوی نایب قهرمانی لیگ تندرستی ایستاد

باشگاه خبرنگاران نوشت: استان گلستان در دومین دوره لیگ تندرستی بر سکوی دوم ایستاد.

 

رویت آفت «ساق سیاه» در مزارع کلزا گلستان/ کشاورزان مراقب باشند

مهر نوشت: مدیر حفظ نباتات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان از رویت آفت ساق سیاه در مزارع کلزا استان خبرداد و گفت: کشاورزان با کارشناسان پهنه مشورت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار