مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه علی‌الخصوص برای نسل جوان ضرورت است.

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در یادواره دانش آموزی در مسیر لاله ها با اشاره به اینکه بصیرت افزایی در جامعه و آشنا کردن نسل جدید باارزش‌های انقلاب تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: بدون تردید نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت سبب ایجاد عزت و جاودانگی شده و سبب در امان ماندن کشور از نگاه بد دشمنان خواهد شد چراکه دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت واهمه دارند و هر چه این فرهنگ کمی و کیفی توسعه و گسترش یابد، مؤثرتر خواهد بود.
وی افزود: بهترین الگوی برای پرورش دانش آموزان و نسلهای بعدی، رزمندگان دفاع مقدس هستند که در تمامی عرصه های زندگی می توانند سرمشق و الگوی مناسبی برای آنان باشند.
وزیری تاکید کرد: اخلاص، عمل به تکلیف و ولایت مداری سیره شهدا در جنگ تحمیلی بود و پیروی از همین شیوه امروز نیز بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان و عزت ایران اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه علی‌الخصوص برای نسل جوان که جنگ را درک نکردند ضرورت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار