مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رمز موفقیت شهیدان رجایی و باهنر، اخلاص، عدالت و مدیریت جهادی بود و خداوند نیز بالاترین توفیق را نثارشان کرد.

شهیدان رجایی و باهنر الگوی عدالت و مدیریت جهادی بودند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای واحد گلستان، با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه خادمین بنیاد را سرمایه‌های اجتماعی قلمداد کرد که در صف اول خدمت به جامعه ایثارگری قرار دارند.
وی ادامه داد: دولت شهیدان رجایی و باهنر معیار و ملاک یک دولت انقلابی و جهادی است و الگویی است تمام‌عیار برای دولتمردان تا با تبعیت از مشی این بزرگ‌مردان درس خدمت‌گزاری بیاموزند.
وزیری بابیان اینکه گام برداشتن در سایه همدلی در جهت کسب رضایت حداکثری جامعه ایثارگری از اهداف بنیاد بشمار می‌رود، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر دستگاه رضایتمندی جامعه هدف آن است و حضور مسئولین در بین جامعه ایثارگری مصادیق بارز خدمت به این قشر عزیز است.
مدیرکل بنیاد گلستان تاکید کرد: امروز دنیا به خلاقیت و پشتکار جوانان ایران اسلامی پی برده است و این افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: رمز موفقیت شهیدان رجایی و باهنر، اخلاص و عدالت بود و خداوند نیز بالاترین توفیق را نثارشان کرد.
این مقام مسئول بزرگ‌ترین رسالت در قبال شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان دانست و بیان داشت: مهم ‌ترین شاخصه ماندگاری حماسه‌آفرینی‌های‌ شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان و عمل به وصیت شهداء است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار