مبصری گفت:ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی همواره رقیب بخش اقتصاد گلستان بوده است.

ارز ۴۲۰۰ تومانی رقیب فعالان اقتصادی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ رضا مبصری صبح امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: در حوزه امنیت سرمایه گذاری گلستان جزو سه استان برتر کشور است و این مسئله را مجمع پژوهش های مجلس تایید کرده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ادامه داد: در حوزه اقتصاد در اتاق بازرگانی وظیفه پایش کسب و کار را داریم‌ داریم‌ یکی از معضلات ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی بود و ضربه زیاید به فعالان اقتصادی زده است.

مبصری گفت: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی همواره رقیب بخش اقتصاد گلستان بوده است و در حوزه قوانین دو قانون مشخص در بحث کسب و کار داریم بهبود کسب و کار و رفع موانع کسب و کارهای رقابت پذیر را پیگیری می کنیم.

وی افزود: بانکهای گلستان ۹۹ درصد منابع خود را مصرف کردند و دیگر توان وام دهی را ندارند، مشکل اصلی کسب و کارهای ما در مواجهه با دولت است و دولت برای آنها ۱۵ درصد سود در نظر گرفتند و این در حالی است که اگر پیمانکاران بخواهند این اوراق را به پول نقد تبدیل کنند با زیان رو به رو می شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قانون ورشکستگی از مواردی است که باید درست اجرا شود و زمینه خروج آبرومند فعالان اقتصادی از محیط کسب و کار را فراهم کند.

مبصری ابراز داشت: هم در قانون مالیات و هم در حوزه شفافیت آن با مشکل رو به رو هستیم نه می دانیم چرا معاف از مالیات هستیم و یا چرا بای مالیات بپردازیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار