مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: از سه ماه گذشته تاکنون تعداد 10 هزار تماس تلفنی با مرکز سامد استان گلستان گرفته شد.

10 هزار تماس به مرکز سامد گلستان گرفته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ امیر محمدپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از سه ماه گذشته تاکنون تعداد 10 هزار تماس تلفنی با مرکز سامد استان گلستان گرفته شد.

وی تصریح کرد: روز گذشته مرکز سامد میزبان داود طبرسا مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گلستان و هزارجریبی مدیرکل امور مالیات استان گلستان بودیم و شهروندان گلستانی با تماس با شماره تلفن 111 مرکز سامد سوالات خود را از این دو مدیر پرسیدند این دو مدیر به همراه معاونین خود از ساعت 9 صبح الی 10 صبح پاسخگوی تماس‌های مردم بودند.

*تعداد اپراتور و خطوط تلفن در مرکز سامد گلستان افزایش یافت

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان ابراز کرد: از 10 هزار تماسی که از سوی مردم به مرکز سامد استان گلستان گرفته شد 9 هزار 300 تماس مردم به نتیجه رسید.

محمدپور خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته قولی به مردم گلستانی دادیم که تعداد اپراتورها و خطوط تلفن را در مرکز سامد افزایش دهیم که این کار صورت گرفت تا مردم به راحتی از این خدمات بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار