عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

وقوع ۳ فقره آتش سوزی در جنگل‌های گلستان /حریق اطفا شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان از وقوع ۳ فقره آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته در جنگل‌های استان خبر داد.

 

امام‌ جمعه جدید اهل سنت آزادشهر منصوب شد

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد.

 

کاهش احتمال ابتلا به ام اس با نیم‌ساعت آفتاب گرفتن

صدا و سیما نوشت: یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهند که گذراندن زمان بیشتر در آفتاب تابستان، با کاهش احتمال ابتلا به بیماری ام اس یا همان مولتیپل اسکلروزیس (MS) در کودکان، مرتبط است.

 

لایروبی خلیج گرگان صرفه اقتصادی دارد

ایرنا نوشت: خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ارزش اقتصادی خلیج گرگان گفت: با لایروبی کانال‌ها در خلیج گرگان به شکل محسوس وضعیت این خلیج بهبود می‌یابد و با توجه به اهمیت مادی و اقتصادی این خلیج، هزینه‌کردن برای آن صرفه اقتصادی دارد.

 

استخراج ۱۶۰ هزار تن زغال سنگ در گلستان

صدا و سیما نوشت: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اعلام این خبر گفت: گلستان ۸ معدن زغال سنگ دارد که در ۸ ماه امسال ۱۶۰ هزار تن زغال سنگ استخراج و روانه بازار کرد.

 

هفته هشتم اسبدوانی گنبدکاووس با حضور آزمون/ رقابت اسب‌ها برای جایزه ۴/۵ میلیارد ریالی

فارس نوشت: هفته هشتم مسابقات اسبدوانی با حضور ملی‌پوش فوتبال کشورمان و جایزه ویژه «باشگاه سریک» سردار آزمون در دور چهارم به مبلغ 261 میلیون تومان همراه شد.

 

لزوم پاسخگویی سریع به نامه های مردم

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس قوه قضاییه بر لزوم پاسخ‌دهی سریع و ترتیب اثر دادن به نامه‌های واصله از جانب مردم در جریان سفر به این استان تاکید کرد.

 

آتش سوزی در پارک ملی گلستان/ ۸ هکتار در آتش سوخت

مهر نوشت: مدیر کل محیط زیست گلستان از آتش سوزی در دره شمالی پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: این حریق با کمک مردم و محیط بانان اطفاء شد.

 

مدیران خاطی در احیای خلیج گرگان معرفی می شوند

ایرنا نوشت: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در بازید از نوار ساحلی و خلیج گرگان ضمن آشنا شدن با مشکلات و تنگناهای احیای این پهنه آبی، به مردم گلستان وعده داد تا مدیران خاطی در رابطه با احیای خلیج گرگان به مردم معرفی می شوند.

 

سقوط خودرو پراید به دره در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی از سقوط خودرو پراید به دره در این شهرستان و مصدوم شدن یک نفر خبر داد.

 

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر هوشیاری دربرابر توطئه های دشمن

باشگاه خبرنگاران نوشت: امام جمعه موقت گرگان گفت :دشمنان با دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند.

 

منابع‌طبیعی آزادشهر در باره آتش‌سوزی عرصه‌های طبیعی هشدار داد

ایرنا نوشت: رییس اداره منابع طبیعی آزادشهر با اشاره به اطفای ۲ فقره آتش سوزی در عرصه های طبیعی این شهرستان از مسافران و اهالی خواست تا روشن کردن آتش در این عرصه‌ها خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار