مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتند.

قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امروز با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید مفتح در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مراسم مذهبی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر استان گلستان در حال برگزاری است و با توجه به شیوع کرونا قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتند.

وی تصریح کرد: طی دو سالی که ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرد قشری که بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در جامعه داشته است قشر مذهبی جامعه بوه و هستند اهالی مساجد و هیات مذهبی بهترین رعایت‌ها را در این زمینه از خود نشان دادند.

* سرکشی و بازدید از هیات مذهبی و مساجد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان انجام می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: کماکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در جامعه ادامه دارد و هیات مذهبی این استان به این بلوغ اجتماعی فعال رسیدند که در هیات دینی و مذهبی به بهترین نحو فاصله اجتماعی و ورود و خروج شهروندان را به مراسم رعایت می‌کنند.

گرزین با بیان اینکه سرکشی و بازدید از هیات مذهبی و مساجد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمتر جایی را سراغ داریم که در مساجد و هیات مسائل کرونایی رعایت نشود.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همانند ایام محرم یک مراسم سنتی است به دلیل شیوع کرونا طی این دو سال تحت‌الشعاع قرار گرفته بود که الحمدالله باوجود اینکه هنوز کرونا وجود دارد با حظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان خوب گلستانی توانستیم نسبت به این دو سال مراسم‌های عزاداری را مطلوب‌تر برگزار کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار