رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس اعلام کرد که در سال جاری ۲ هزار و ۳۴۰ تن انواع کالاهای اساسی به منظور کنترل بازار و قیمت کالاها و با نرخ مصوب در این شهرستان توزیع شده است.

۲ هزار و ۳۴۰ تن کالای اساسی سال جاری در گنبدکاووس توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ خلیل رجبلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهارداشت: اقلام توزیعی شامل گوشت قرمز منجمد، مرغ گرم و منجمد، برنج، تخم مرغ، شکر، قند و روغن خوراکی بوده است.

وی افزود: بیشترین اقلام اساسی توزیع شده امسال مرغ گرم بود که فقط در فصل تابستان حدود هزار و ۲۲۸ تن با نرخ مصوب بین مردم گنبدکاووس توزیع شده است.

رجبلی با یادآوری اینکه از اوایل آبان امسال مرغ گرم با قیمت مصوب ۳۱۵ هزار ریال در هر کیلوگرم افزایش یافت، اضافه کرد: اکنون به سبب افزایش تولید، قیمت این ماده پروتئینی در گلستان و گنبدکاووس به کمتر از ۲۹۰ هزار ریال رسیده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس ادامه داد: پس از مرغ گرم، توزیع روغن خوراکی به مقدار تقریبی ۳۶۶ تن، شکر به مقدار ۳۵۸ تن و برنج به مقدار ۳۰۵ تن در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر اقلام ذکر شده، مقدار ۱۵.۳ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۸.۳ تن مرغ منجمد، ۱۴ تن تخم مرغ و ۳۵ تن قند با نرخ مصوب در شهرستان گنبدکاووس توزیع شد. 

رجبلی بابیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در بازار نیست، اضافه کرد: اقلام اساسی به اندازه کافی ذخیره شده و به تناسب تقاضاها در بازار عرضه می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار