معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان گفت: در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۵۰ درصدی شکایت‌های مردمی در سامانه ۱۲۴ در استان بودیم.

شکایت گلستانی‌ها از اصناف ۵۰ درصد بیشتر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌اصغر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین شکایت‌های مردمی در استان مربوط به نان و محصولات مصرفی در سبد خانوار از جمله روغن، تخم‌مرغ، گوشت مرغ، گوشت قرمز و... بوده است.

وی با اشاره به ثبت موجودی کالاها در انبارها، گفت: صاحبان عمده ۵۰ قلم کالا از جمله انواع مصالح ساختمانی، خار و بار، روغن، برنج، غلات، شوینده‌ها و... موظف هستند موجودی کالاهایشان را به‌صورت ماهیانه در سامانه جامع انبارها ثبت کنند. اگر این کار صورت نگیرد، صاحبان این کالاها و انبارها متهم به احتکار یا قاچاق یا عدم اعلام موجودی خواهند شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان خاطرنشان کرد: بیشترین پرونده‌هایی که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های ضابط تشکیل شده مربوط به احتکار، قاچاق و عدم اعلام موجودی بوده است.

 اصغری در خصوص نارضایتی برخی از شهروندان نسبت به پایین بودن کیفیت نان، بیان کرد: با توجه به اینکه آرد با کیفیت در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد لذا نباید نانوایان نان بی‌کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار