مدیر امور آب و فاضلاب بندرگز از بازسازی ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان خبر داد .

ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بندرگز بازسازی شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس عباس جمال افزود : تهیه و خرید 28 دستگاه الکتروپمپ و موتور هواده به منظور نوسازی و بازسازی و ارتقا کیفی پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرگز و همچنین بازسازی 3دستگاه الکتروپمپ با قدرت های 30و50کیلو وات، خرید یک دستگاه پکیج تزریق کلر به منظور گند زدایی و ارتقاء پساب خروجی  و تهیه یک دستگاه پارشال فلوم به منظور بازسازی دبی سنج تصفیه خانه فاضلاب از دیگر فعالیت های صورت گرفته بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب بندرگز به دیگر فعالیت های انجام شده در مدت مذکور اشاره کرد و افزود: شستشوی بیش از 5 کیلومتر شبکه فاضلاب  با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب ، کاهش حوادث احتمالی ، جلوگیری از رسوب گذاری و پیشگیری از انتشار بو صورت گرفته است .
جمال در بخش دیگری بیان داشت : ۱۰۵ مورد بازبینی و شستشوی منهول ،  3مورد همسطح سازی دریچه منهول فاضلاب ، 6 مورد  مرئی نمودن دریچه های فاضلاب  و 10 مورد رفع اتفاقات شبکه و سیفون از دیگر  اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور بوده است .
لازم به ذکر است  8هزار و 770 واحد اشتراک فاضلاب تحت پوشش امور آب و فاضلاب بندرگز می باشد که از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می باشند .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار