از ابتدای سال تاکنون انجام شد

سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه رامیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 687 کنتور خراب و فرسوده مشترکان منطقه رامیان تعویض شده است.

تعویض بیش از 500 کنتور خراب و فرسوده مردم در استان

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، رضا واحدی اظهار کرد: در مدت مذکور یک هزار و 760 متر اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و 380 متر احداث و توسعه شبکه توزیع انجام شده است.
وی با بیان اینکه امور آب و فاضلاب منطقه رامیان شهروندان شهرهای رامیان، خان‌ببین و دلند را تحت پوشش خود قرار داده است، تصریح کرد: از ابتدای سال 269 مورد انشعاب فرسوده در این سه شهر تعویض شده است.
 سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه رامیان گفت: 169 مورد واگذاری انشعاب جدید، 5 هزار و 224 مورد کلرسنجی، 386 مورد رفع اتفاقات انشعاب، 79 مورد رفع اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال و هفت مورد مرئی‌سازی شیرآلات از فعالیت‌های انجام شده در امور آب منطقه رامیان است.
واحدی با بیان اینکه در این مدت 54 کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال شستشو شده است، تصریح کرد: این اقدام با هدف ارتقای کیفیت و سلامت آب شرب برای شهروندان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: تعویض پمپ سه حلقه چاه، نصب فشارسنج بر روی ایستگاه پمپاژ خان ببین، تعویض الکتروموتور و پمپ چاه شماره سه رامیان، نصب فشارسنج بر روی چاه‌های شماره دو و سه رامیان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منطقه رامیان، خان‌ببین و دلند است.
امور آب و فاضلاب منطقه رامیان تعداد 10 هزار و 700 مشترک را تحت پوشش خود قرار داده و 9 حلقه چاه آب فعال در این منطقه وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار