معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با مهم دانستن دو مناسبت نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: باید از این دو مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم.

«9 دی» و «شهید سلیمانی» نمادهای اقتدار و عزت هستند/ دغدغه سردار دلها آسایش و امنیت مردم بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عبدالقدیر کریمی در جلسه بزرگداشت مراسم دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید از دو مناسبت شاخص نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: سردار سلیمانی شخصیتی که تنها دغدغه اش آرامش،آسایش و امنیت مردم بود.

کریمی بیان کرد: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

وی؛ ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت که باید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

فرماندار ویژه گنبدکاوس با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، خواستار همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی شد.

به گفته وی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین، ۴۰ کرسی تلاوت و ۴۰ دوره ختم قرآن، پویش ۶۰ هزار صلوات، ایستگاه صلواتی، توزیع پوستر، توزیع میوه و بسته معیشتی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گنبدکاووس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار