سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: این تیم برای دفاع از جایگاه والیبال این شهرستان و قرارگرفتن در رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، نیاز مبرم به ترمیم و جذب حداقل چهار بازیکن جدید در پست‌های "قدرتی، سرعتی زدن و لیبرو" دارد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد: نیاز به ۴ بازیکن جدید داریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از دلایل من از پذیرش مسوولیت سرمربیگری این تیم ترمیم آن بود که باشگاه قول آنرا در نیم فصل لیگ امسال داده است.

وی با یادآوری سه باخت متوالی تیم شهرداری مقابل "پاس گرگان، راه یاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه" خاطرنشان کرد: درمقابل پاس گرگان با اینکه خوب تمرین کرده بودیم اما بازی بدی انجام دادیم و در ۲ بازی دیگر هم بازی خوبی انجام دادیم اما در پوئن‌های بالا بازیکنان ما بالاخص باتجربه‌های تیم، خوب عمل نکردند.

جزیده اضافه کرد: در بازی عصر امروز از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مقابل "هورسان رامسر" محکوم به بُرد هستیم و انشاالله بازیکنان با عمل به تاکتیک‌های تمرین شده روی نقاط قوت و ضعف این تیم و عمل به فرامین کادر فنی، با ارائه بهترین بازی خود سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: تیم هورسان از تیم‌های خوب و پر مهره لیگ است و بازیکنان باتجربه دارد و بدون تردید امروز بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

وی گفت: برای بازی امروز بازیکن مصدوم نداریم و مصدومیت "درغنه" نیز پایان یافته و از دیروز با تیم تمرین کرد اما استفاده از این بازیکن بسته به شرایط آمادگی بدنی او دارد.

تیم شهرداری گنبدکاووس از ۱۲ بازی قبلی خود با کسب پنج پیروزی و هفت باخت و با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد و تیم هورسان رامسر نیز از ۱۲ بازی صاحب چهار پیروزی و هشت باخت شده و با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

قضاوت دیدار امروز ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و هورسان رامسر که قرار است ساعت ۱۶ عصر امروز در سالن المپیک شهر گنبد برگزار شود، برعهده "مجتبی بیداریان و حمیدرضا رسولی" به ترتیب به‌عنوان داول اول و دوم است و "محمد پژوه"  ناظر فنی بازی می‌باشد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار