مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: فیبر دسترسی به مشتریان تجاری مخابرات منطقه گلستان با شرایط ویژه واگذار می شود.

واگذاری فیبر دسترسی به مشتریان تجاری مخابرات منطقه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: در طرح تانومای تجاری مخابرات، تمامی مشترکان تجاری می توانند از سرویسهای اینترانت، نورونتا، MPLS ویژه، اینترنت، PTP  و  PTMP بهره مند شوند.

وی دریافت این سرویسها را برای مشتریان تجاری ارزشمند دانست و گفت: با در اختیار داشتن این سرویسها سرعت و کیفیت ارتباطات مخابراتی مورد نیاز مشتریان تجاری دو چندان خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در تشریح سرویس اینترانت گفت: سرویس اینترانت امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات داخل کشور را برای مشترکان فراهم می نماید و با اتصال متقاضیان به این شبکه (با پهنای باند مورد نیاز) امکان دسترسی به کلیه نودها و آدرس های معتبر اینترنتی داخل کشور و آدرس های خصوصی متصل شده به این شبکه فراهم می شود.

وی همچنین پیاده سازی سرویس نورونتا را به منظور سرویس دهی امن و قابل اطمینان به مشترکین تجاری، مالی و حاکمیتی و بصورت کاملاً مجزا از سایر شبکه های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و گفت : در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بسیار بالا استفاده شده که قابلیت ارائه SLA را دارا هستند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان  در ادامه معرفی سرویس های قابل ارائه در طرح تانومای تجاری  گفت : مشریان تجاری که MPLSویژه مخابرات را در اختیار داشته باشند می توانند با استفاده از شبکه دیتا بین نقاط مختلف شبکه، ارتباط مجازی و اختصاصی ایجاد کند که غیر از کاربر آن شرکت یا سازمان هیچ کاربر دیگری امکان دسترسی به این شبکه را نخواهد داشت.

غلامعلی شهمرادی در خصوص سرویس اینترنت نیز توضیحاتی داد و گفت: شرکت مخابرات با ایجاد یک شبکه گسترده IP در سراسر کشور و فراهم نمودن دروازه‌های پرظرفیت بین‌الملل، از طریق کابل‌های فیبر نوری در مسیرهای مختلف ارتباطی و با اتصال مستقیم به اصلی‌ترین نقاط دنیا، توانایی سرویس‌دهی به متقاضیان اینترنت را در سراسر کشور با هر میزان پهنای باند متقارن و با ترافیک و مدت زمان نامحدود را دارد.

وی با بیان اینکه سرویسهای دیگر که مشتریان تجاری می توانند در قالب طرح تانومای تجاری از آن بهره مند شوند را PTP و PTMP است، گفت : مشترکینی که قصد ارتباط بین دو نقطه را دارند می‌توانند از سرویس  PTPاستفاده کرده که از ویژگی‌های آن، امنیت بسیار بالا و همچنین انتقال اطلاعات صوت و داده بصورت همزمان می‌باشد وبه  مشتریان تجاری که تمایل به برقراری ارتباط بین یک نقطه مرکزی با چند نقطه به صورت یک به چند را دارند  سرویس PTMP را معرفی کرد و افزود: این سرویس  مخصوص مشتریانی است که دارای یک سایت مرکزی(Data Center) بوده و نیازمند برقراری ارتباط با سایت های دیگر هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار