مدیر شرکت مخابرات استان گلستان گفت: امامزادگان و اماکن مذهبی گلستان که ظرفیت فرهنگی بزرگی در استان محسوب می‎شوند به زودی از فیبر نوری برخوردار خواهند شد.

 ۹۰۰ روستای گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شدند

به گزارش گلستان 24، غلامعلی شهمرادی صبح امروز در مراسم امضای انعقاد تفاهم‎نامه همکاری بین مخابرات منطقه گلستان و اداره‎کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهارداشت: اوقاف ظرفیت ویژه‎ای در کشور و استان گلستان دارد و یک فرصت برای توسعه استان محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه مخابرات مجموعه بزرگی در کشور است و ظرفیت‎های بزرگی دارد، گفت: مخابرات منطقه گلستان با یک‌هزار و 300 نیرو و پرسنل در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در حال فعالیت است.

مدیر شرکت مخابرات استان گلستان تصریح کرد: زیرساخت‎های خوبی در حوزه ارتباطات داریم و جزو استان‎های پیشگام هستیم و در آخرین ارزیابی که مخابرات کشور از استان‎ها به عمل آورد، مخابرات گلستان در ارزیابی حوزه‎های مختلف زیرساختی و غیره رتبه سوم را کسب کرد.

شهمرادی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بزرگ نیروی انسان در مخابرات گلستان بهره برد، اظهار کرد: از لحاظ زیرساختی در استان وضعیت خوبی داریم و همه روستاهای گلستان از نعمت یک وسیله ارتباطی برخوردارند و ارتباط‌‌ رسانی به این روستاها از لحاظ صرف هزینه و به کار بردن تکنولوژی‎ها که ارتباط پایدار ایجاد کنند، وجود دارد.

بیشتر بخوانید
بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت از نیازهای امروزی و مطالبه مردم است، یادآور شد: از یک‌هزار روستا در گلستان بیش از 900 روستای گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‎مند هستند که گام بزرگی است.

مدیر شرکت مخابرات استان گلستان اضافه کرد: در انتخابات گذشته بیش از 99 درصد شعب اخذ رای در استان گلستان می‌توانست انتخابات الکترونیک برگزار کند.

30 هزار منزل در شهرهای گرگان و گنبدکاووس به فیبر نوری متصل می‌شود

شهمرادی، فناوری اطلاعات را محور توسعه دانست و خاطرنشان کرد: مشاغلی که می‎تواند به اشتغال کمک کند مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: در گذشته فیبر نوری تنها برای اتصال مراکز مخابراتی خودمان و یا اتصال بین شهرها استفاده می‎شد اما در حال حاضر در تلاش هستیم فیبر نوری به منازل مردم انتقال داده شود تا خدمات با بهترین کیفیت به مردم ارائه شود و اتصال 30 هزار منزل به فیبر نوری را در شهرهای گرگان و گنبدکاووس دنبال می‌کنیم.

مدیرمخابرات منطقه گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه‎های اجرایی بسیاری در استان به فیبر نوری مجهز هستند و امامزادگان و اماکن مذهبی که ظرفیت فرهنگی بزرگی در استان محسوب می‎شوند از فیبر نوری برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار