عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به سربازان ماهر

صدا و سیما نوشت: سربازان ماهری که سربازی آنان به پایان رسیده باشد می توانند تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی دریافت کنند.

 

خلیج گرگان نگران تکرار مرگ خاموش هزاران پرنده مهاجر در بهمن ماه

ایرنا نوشت: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟

 

تجمع شماری از فرهنگیان گلستانی در گرگان

صدا و سیما نوشت: شماری از فرهنگیان گلستانی امروز با تجمع در مقابل ساختمان آموزش و پرورش گلستان در گرگان خواستار اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان شدند.

 

93 هزار واحد مسکونی در طرح جهش مسکن ساخته می‌شود

تسنیم نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در طرح ملی جهش مسکن در مدت ۴ سال قرار است بیش از ۹۳ هزار واحد مسکونی در شهرهای استان ساخته شود.

 

سد‌های گلستان فقط ۱۶ درصد آب دارد

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان گفت: آب موجود در سد‌های استان تنها ۱۶ درصد از ظرفیت کل سد‌ها را شامل می‌شود.

 

۱۲ هزار تن نهاده دامی به گلستان اختصاص یافت

مهر نوشت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: با دستور وزیر ۱۲ هزار تُن نهاده دامی به گلستان اختصاص یافت.

 

تاکید مولوی گرگیج برحفظ وحدت مذاهب اسلامی

صدا و سیما نوشت: مولوی گرگیج با انتشار بیانیه ای بر حفظ وحدت مذاهب اسلامی تاکید کرد.

 

"پتروشیمی گلستان" پس از ۱۵ سال فقط یک ساختمان و چند سوله است

تسنیم نوشت: پتروشیمی گلستان که قرار بود در مدت ۵ سال احداث شود و برای ۳ هزار نفر شغل ایجاد کند حالا ۱۵ سال است که معطل و بلاتکلیف مانده و حدود ۹۵ هزار سهامدار آن منتظر تصمیم و اقدام قوه قضائیه برای حل مشکلات حقوقی این پروژه هستند.

 

جسد یک قلاده پلنگ در جنگل‌های کلاله پیدا شد

ایرنا نوشت: رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست گلستان گفت: جسد یک قلاده پلنگ امروز پنجشنبه در منطقه جنگلی دره شمالی خدر اولیا شهرستان کلاله در شرق استان پیدا شد.

 

مرگ تدریجی جنگل‌های هیرکانی

تسنیم نوشت: گلستان مجموعه‌ای از بکرترین جنگل‌های دنیا را در اختیار دارد و برای همین عرصه‌های جنگلی هیرکانی این استان در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اما این گنجینه ارزشمند علاوه بر عوامل انسانی از سوی آفات و بیماری‌ها نیز مورد تهدید قرار دارد.

 

خشکسالی۱۰۰هزار هکتار کشاورزی گلستان را از چرخه تولید حذف کرد

ایرنا نوشت: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت که از مجموع حدود نیم میلیون هکتار اراضی زیر کشت محصولات پاییزه در این استان ۱۰۰ هزار هکتار آن به سبب خشکسالی از چرخه تولید خارج شد و سبز نمی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار