روشنی گفت: علاقمندان و فعالان فضای مجازی می توانند در سومین سالگرد سردارتا ۲۰ دی روایت مردمی خود را به هشتگ های HERO و نماد وحدت منتشر کنند.

دعوت از مردم برای پویش مجازی سومین سالگرد سردار دلها/ برگزاری سومین جشنواره سراسری بچه های حاج قاسم

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا روشنی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت:  در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان بسیج فضای مجازی درصدد است که با تولید محتوا نسبت به این شهید بزرگوار جبهه مقاومت ادای دین کند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان ادامه داد: این پویش ها در فضای مجازی تا ۲۰ دی ادامه خواهد داشت و علاقمندان در فضای مجازی می توانند تولیدات خود را با هشتگ HERO و نماد وحدت منتشر کنند.

روشنی بیان کرد: بسیج فضای مجازی با این هشتگ ها به استقبال روایت های مردمی می رود.

وی افزود: همچنین امسال مفتخر هستیم که سومین جشنواره سراسری بچه های حاج قاسم را برگزار کنیم که علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تولیدات خود را در قالب پوستر، کلیپ، موشن گرافیک، یادداشت و در بخش تولیدات مردمی شامل نقاشی و دلنوشته تا ۲۵ دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مقام مسئول متذکر شد: علاقمندان می توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی به آدرس «FMGOLESTAN»  و همچنین علاقمندان می توانند به شمار ۳۲۲۵۲۳۵۹ برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار