ارتباط قلبی مردم با این شهید حاصل اخلاص حاج قاسم بود، مردم وقتی دیدند فردی در خارج از کشور برای حفظ امنیت و استقلال کشور تلاش می کند با تمام قلب و عاطفه خود آن را دوست داشتند.

ارتباط قلبی مردم با این شهید حاصل اخلاص حاج قاسم بود / هنر بهترین روش برای انتقال گفتمانی مکتب سردار دل ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی منصوری رضی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش روشنگری در جامعه شد و حتی وجود این بزرگوار در زمان حیات نیز باعث رشد و تعالی انقلاب اسلامی شد.

مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر با بیان اینکه شهادت ایشان باعث شد جهان اسلام به یک وحدت جمعی برسند، خاطرنشان کرد: مکتب شیوه ای است که مجموعه ای از ابزارهای عملی و انسانی را به همراه دارد که باعث می شود انسان را به درجه های تعالی برساند.

وی افزود: در مکتب اعتقاد، عمل، توجه به مبدا وجود دارد و همه این ها در تفکر شهید حاج قاسم بود رسانه ها اولین قدمی که می توانند بردارند این است که تبیین مکتب را در دستور کار قرار دهند و به نوعی نشر دهند.

منصوری رضی با اشاره به لزوم نشر مکتب شهید سلیمانی ابراز کرد: باید بتوانیم رفتارهای اجتماعی، خانوادگی، مدیریتی و حماسی را از طریق رسانه برای جامعه تبیین کنیم باید میزان وفاداری به ولایت ایشان را که زبانزد بود را تبیین کنیم تا بدانیم چگونه گام برداریم.

این فعال حوزه رسانه تصریح کرد: این شهید بزگوار باعث شد تا جامعه ما در مقابل رفتارهای متحد سلفی ها، استکبار جهانی و دولت های خلیج نشین که تلاش کردند در مسیر مقاومت خدشه وارد کنند قرار بگیرند و اتحاد خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه اعمال و رفتار حاج قاسم از روی اخلاص بود، متذکرشد: ارتباط قلبی مردم با این شهید حاصل اخلاص حاج قاسم بود، این شهید انسانی مخلص بود و به تعبیر رهبری عقل و شجاعت را به کار می گرفت و در ارتباط با نظام قدم بر می داشت، مردم وقتی دیدند فردی در خارج از کشور برای حفظ امنیت و استقلال کشور تلاش می کند با تمام قلبو عاطفه خود آن را دوست داشتند.

منصوری رضی یادآورشد: رسانه ها با زبان هنر دل نشین در مسیر گفتمان این سردار قدم بردارند، گفتمان یعنی خواسته ها حرف جامعه شود، در هر کوی و منظری سخن از این گفتمان سازی باشد.

رییس شورای اندیشه ورز بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه از زبان هنر می توان در فضای مجازی بهره مندی خوبی به کار برد نیز تصریح کرد: سردار سلیمانی مربوط به کشور ما نبود رسانه ها باید حرکت منطقه ای و جهانی را به دنبال داشته باشند.

وی ادامه داد: شخصیت شهید سلیمانی ابعاد مختلفی داشت که لازم است رسانه ها در این بخش ورود کنند چرا که عمل و گفتار شهید سلیمانی بزرگ ترین رسانه برای انقلاب اسلامی بود.

منصوری رضی شهید سلیمانی را یک پیام رسان جهانی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: از سران کشورهای بزرگ تا فقرا در مناطق محروم جامعه ایشان را می شناختند به همین دلیل رسانه ها باید به ابعاد شخصیتی ایشان بپردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار