یک مرکز ویزیت، تزریق و فروش داروی غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس با تیزبینی کارشناسان شبکه بهداشت شناسایی و پلمپ شد.

مطب و داروخانه تقلبی در گنبدکاووس پلمپ شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سلامت اعم از سلامت جسم و سلامت روان همواره در طول تاریخ برای همه انسانها مهم و حیاتی بوده و اغلب تلاشهای شاخصی برای بهبود کیفیت زندگی و سلامت افراد در سالهای متمادی و دوره های تاریخی مختلف صورت گرفته اما همچنان مخاطرات بسیاری در حوزه های مختلف سلامت وجود دارد که باید برای آن چاره اندیشی درستی صورت بگیرد.

گسترش فرهنگ نادرست استفاده و مصرف داروهای خودسرانه در جامعه ما و از طرفی عدم مراجعه به متخصص مربوطه به هنگام بیماری باعث شده تا برخی سودجویان از این فرصت برای کامیابی خود بدون توجه به رسالت های اخلاقی بهره ببرند.

بر اساس اطلاعات رسیده به دستگاههای نظارتی در گنبدکاووس، فردی در روستاهای اطراف گنبد با احداث مکانی به امر ویزیت، تزریق و فروش دارو اقدام می کرده است که طی گزارش مردمی، با هماهنگی واحد حقوقی شبکه بهداشت و درمان، پس از  صدور دستور قضایی، با حضور کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، محل مورد نظر پلمپ و داروهای مشکوفه ضبط شده است.

به گزارش ایسنا، شهروندان گرامی می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی با سامانه مردمی ۱۹۰ تماس حاصل فرموده و در شناسایی و جلوگیری از فعالیت های این‌چنینی جلوگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار