رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس گفت: تعداد ۱۲ مصدوم از حادثه واژگونی مینی‌بوس در این بیمارستان بستری شدند که تا ۲۴ ساعت آینده ترخیص می‌شوند.

مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس گنبد تا ۲۴ ساعت آینده مرخص می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، عشق به امامان،‌ معصومین و ائمه اطهار در وجود همه مسلمانان چه شیعه چه سنی نهفته است و زیارت یکی از امامان آرزوی هر مسلمان و ایرانی است.

لیلا آذرگل بانوی جوان گلستانی که به عشق زیارت امام رضا (ع) با جمعی از بانوان فامیل راهی مشهد مقدس می‌شود و در بازگشت از زیارت مینی‌بوس آنها در حوالی روستای «اسلام‌آباد» از توابع گنبدکاووس دچار حادثه و واژگونی شده و اکنون به خاطر مصدومیت از ناحیه گردن، دست راست و کمر در بیمارستان بستری است.

لیلا می‌گوید: ۲۶ سال سن دارم و تقریبا هر سال به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شدم‌، امسال از ماه‌های گذشته با خانم‌های فامیل تصمیم گرفتیم که به صورت مجردی و فقط خانم‌ها به زیارت امام رضا (ع) رفته و حاجت خود را از این امام غریب و به اصطلاح ضامن آهو بگیریم. با توجه به هزینه‌های سفر و برای کاهش هزینه‌ها تصمیم گرفتیم مینی‌بوسی را اجاره کنیم و با توجه به اینکه کاروانی سفر می‌کردیم هزینه‌های سفر بین هم تقسیم شود، در روستای ما مینی‌بوس پیدا نشد و از روستاهای اطراف سد «وشمگیر» مینی‌بوسی به این منظور دربست کردیم.

قرار‌ ما این بود بعد از شب یلدا که همگی در منزل بزرگان جمع می‌شویم آماده سفر شویم. چهارشنبه شب اول دی ماه همه چیز آماده و مهیا بود و  ما حرکت کردیم، من از همان روزهای اول که قصد سفر به زیارت امام رضا (ع) داشتم نیت کردم از امام هشتم بخواهم که پدربزرگ بیمار مرا شفا دهد.

همه چیز به خوبی سپری شد در این سفر تقریبا ۲۶ نفر بودیم که فقط دو یا سه نفر کودک بوده و مابقی همه خانم بودند، همه با هم نسبت فامیلی داشته و من هم به اتفاق خواهرشوهر و جاری و دیگر بستگانم عازم سفر شده بودم.

مصدومان واژگونی مینی‌بوس در محور گنبدکاووس به مینودشت

روز شنبه صبح به سمت استان گلستان و وطنم انبارالوم حرکت کردیم.

حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد که تقریبا همه خواب بودیم با تکان‌های شدید و صدای عجیب از خواب بیدار شدیم که متوجه شدم مینی‌بوس واژگون شده و من نمیتوانم هیچ حرکتی داشته باشم.

در حال حاضر از این سه ناحیه به شدت آسیب دیدم در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری هستم.

با هزاران امید و آرزوی از روستای «انبارالوم» از توابع آق‌قلا به مشهدمقدس مشرف شدم تا از خداوند و امام رضا (ع) سلامتی خانواده‌ام به ویژه پدربزرگم را بخواهم اما خبر نداشتم در مسیر برگشت خودم دچار حادثه خواهم شد.

رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: از طرف فوریت های پزشکی حدود ساعت ۳۰ دقیقه نیمه شب روز شنبه یک تصادف در جاده مینودشت به گنبدکاووس حوالی روستای «اسلام‌آباد» گزارش شد که در این حادثه مینی بوس حامل زنان و کودکان زائر امام رضا(ع) واژگون شده و ۲۳ نفر مصدوم و سه نفر فوت شدند.

وی تصریح کرد: سه نفر فوتی مستقیم به سردخانه منتقل شده و ۱۲ نفر از مصدومین به بیمارستان شهید مطهری و مابقی به بیمارستان‌های خاتم‌الانبیا گنبدکاووس و حضرت فاطمه الزهرا (س) مینودشت منتقل شدند.

رسول صلاحی گفت: تا به این ساعت هفت نفر از مصدومان سرپایی درمان و ترخیص شده و پنج نفر دیگر برای معاینات و آزمایشات تکمیلی در بیمارستان بستری هستند که همگی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده مرخص می‌شوند.

وی بیان کرد: راننده از دو ناحیه دچار شکستگی شده که از نظر ترومای بیمارستان مورد خاصی نبوده و بزودی مرخص و برای بررسی بیشتر علت حادثه به نیروی انتطامی ارجاع می‌شود.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان اسامی مصدومان حادثه به شرح زیر اعلام کرد: 

مریم  چادری
لیلا  آذرگل
حمیده بندخت
راضیه لکزائی
نسرین خاک‌پیری
خیرالنساء خاک‌پیری
مهسا زینلی
مرضیه نادری
خان بی‌بی لکزائی
نازنین شیخی
امیرحسین سلیمانی
سمیه  لکزائیان
علی‌اصغر  خاک‌پیری
معصومه لکزائی
فاطمه پرسنده
مرضیه  لکزائی
اسماعیل  لکزائی
زهرا شیبک
سیما لکزائی
اکبر  لکزائی
صغری سلیمانی
فاطمه  سرخ‌کمان
اسری لکزائی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار