طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان، «محمد شریف زاده» به مدت دوسال به عنوان معاون فرهنگی این واحد منصوب شد.

«محمد شریف زاده» سکاندار معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و مولود انقلاب اسلامی از همان ابتدا با زیرساختی فرهنگی و اولویت هایی در این حوزه بنیان نهاده شد و تا به امروز نیز همواره یکی از بالهای توسعه و پیشرفت این نهاد در حوزه فرهنگی رقم خورده و از آنجا که جنس انقلاب اسلامی نیز انقلابی فرهنگی بوده و امامین انقلاب نیز فرهنگ را همچون هوایی که تنفس می شود به عنوان زیرساخت و پایه بنیادین همه موضوعات دیگر می دانند جایگاه فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی والا و عظیم است.

وجود سازمانها و مجموعه های متعدد در زیرمجموعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی از جمله خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان، سازمان انتشارات، سازمان فعالیت های قرآنی، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، مرکز علمی، فرهنگی و گردشگری، مرکز افکارسنجی ایسپا و صندوق قرض الحسنه دانشجویان بر اهمیت این حوزه افزوده و باعث شده تا این معاونت به عنوان قلب تپنده این نهاد انقلابی به شمار رود.

از این رو با روی کار آمدن نگاه جدید در جهاددانشگاهی استان گلستان و انتصاب ابراهیم شهبازی به عنوان رئیس این واحد توجه به حوزه فرهنگ به عنوان یک محور اصیل و اساسی در جهاددانشگاهی استان قوام یافته و به صورت کارکردی و عملکردی این حوزه به سمت پویایی و اثربخشی در حال حرکت است. به همین دلیل وی با ارائه پیشنهادی مدیر مکز مطالعات و نیازسنجی فرهنگی واحد گلستان را جهت تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی واحد به ریاست جهاد دانشگاهی معرفی کرد که پس از موافقت وی با صدور حکمی به رسمی محمد شریف زاده بر کرسی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان نشست.

در بخشی از متن حکم صادره برای معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان اینگونه آمده است:

بنا بر موافقت رییس محترم جهاددانشگاهی و با عنایت به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، بدینوسیله به مدت دو سال به عنوان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان گلستان منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار (علیهم السلام)، با استفاده از نیروی جوان و پرانرژی دانشجویی؛ در حفظ، اعتلا و بالندگی فرهنگ ناب اسلامی - ایرانی در بین دانشجویان استان گلستان، تمام تلاش خود را بکار گیرید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار