عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** کارخانه تولید بذر بدون کرک پنبه گلستان پس از ۲۸ سال احیا شد

ایرنا نوشت: رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: کارخانه تولید بذر بدون کرک (دلینته) پنبه این استان با هدف تامین نیاز کشاورزان و رونق تولید با به‌روزرسانی تجهیزات پس از ۲۸ سال احیا شد.

 

*** فرسودگی ۸۷ درصد ناوگان مینی بوس رانی در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۸۷ درصد ناوگان مینی بوس رانی در استان عمر بالای ۱۵ سال دارند و فرسوده محسوب می‌شوند.

 

*** تخریب ۳بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی کردکوی

صدا و سیما نوشت: سه بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان کردکوی با حکم دادستانی تخریب شد.

 

*** ناعدالتی در بخش کشاورزی باعث عقب ماندگی گلستان است

مهر نوشت: نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به قیمت خرید محصولات کشاورزی، گفت: کشاورز گلستانی با محصولی که تولید می کند به دولت یارانه داده و این ناعدالتی باعث عقب ماندگی استان می شود.

 

***7 کشور مقصد صادرات محصولات کشاورزی گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان گفت: در فصل پاییز ۷۲۰ محموله از استان به کشور‌های مختلف صادر شد.

 

*** ۲۱ هکتار زمین مورد نیاز طرح ساخت مسکن شهری در گلستان تامین شد

ایرنا نوشت: معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت که ۲۱ هکتار زمین مورد نیاز ساخت ۲ هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی شهری از سال ۸۸ تاکنون در طرح اقدام ملی و در ادامه نهضت ملی مسکن در استان تامین شد.

 

*** ماجرای مرگ کودک ۳ ساله در گلستان چیست؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: روابط عمومی پزشکی قانونی گلستان درباره مرگ کودک ۳ ساله گلستانی توضیح داد.

 

*** فعالیت های انسانی بی ضابطه حیات موجودات را به خطر انداخته است

مهر نوشت: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان با بیان این که فعالیت های انسانی بی ضابطه حیات موجودات را به خطر انداخته است، گفت: آگاهی بخشی به مردم یک جامعه برای حفظ محیط زیست بسیار ضروری است.

 

*** 90 درصد هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور گلستانی تحت پوشش بیمه قرار گرفت

تسنیم نوشت: آن طور که آمارهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان نشان می‌دهد حدود ۳۰ هزار زوج نابارور در استان وجود دارد که هزینه‌های درمان برای بسیاری از آنان سنگین است اما حالا قرار شده ۹۰ درصد هزینه‌های تشخیصی و درمانی تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

 

*** گرزین:علمداران بصیرت وارد جهاد تبیین شدند/بهمنی‌نژاد: مردم همچنان هزینه‌های فتنه 88 را می‌دهند/ خالقی: خواص نقش خود را در مکتب سلیمانی مشخص کنند

فارس نوشت: حماسه 9 دی در حقیقت اوج بصیرت سیاسی و تکلیف دینی مردم انقلابی را به تصویر کشید و گلستانی‌ها یک روز قبل از خلق حماسه 9 دی ولایت‌مداری خود را در میدان عمل به منصه ظهور و بروز رساندند که ابعاد مختلف این حماسه آفرینی در یک میزگرد تخصصی رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

 

*** ۱۱ مورد پرونده زمین خواری در گلستان کشف شد

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: این نهاد در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با زمین‌خواری موفق شد در ۴۸ ساعت گذشته ۱۱ مورد تخلف زمین‌خواری در استان را کشف کند.

 

*** وقتی فرماندار سابق برای تائید جایگزینش جان فرزندش را قسم خورد/ به جان «امیرحسینم» او بهترین است

ایسنا نوشت: در جریان تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کلاله در اتفاقی جالب فرماندار سابق با رفتاری تحسین برانگیز و برگرفته از اخلاق اسلامی برای تائید جایگزین خود جان بچه‌اش را قسم خورد.

 

*** 300 واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول در گلستان ساخته شد

تسنیم نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در استان تاکنون برای ۳۰۰ خانوار دارای دو معلول و بیشتر در روستاهای استان، واحد مسکونی مقاوم و ایمن ساخته شده است.

 

*** قرارگاه امنیت غذایی در همه شهرهای گلستان راه‌اندازی می‌شود

ایرنا نوشت: جانشین رئیس سازمان و مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در ۱۴ شهرستان استان از امروز ابلاغ شد و تسریع در راه‌اندازی آن مورد تاکید قرار گرفت.

 

*** وضعیت بحرانی منابع آبی در استان گلستان/رفع کمبود آب، مطالبه جدی مردم و مسئولان از دولت است

تسنیم نوشت: عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت منابع آبی استان بحرانی است، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، مطالبه جدی مردم و مسئولان رفع کمبود آب است.

 

تعیین جایزه ۴.۵ میلیارد ریالی برای اسب‌های برنده هفته دهم کورس گنبد

ایرنا نوشت: برگزارکنندگان کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برای اسب‌های برنده اول تا سوم هفته دهم این رخداد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه سوارکاری این شهرستان چهار میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال جایزه نقدی پیش‌بینی کردند.

 

خط تلفن ثابت مردم روستای «میاندره» کردکوی ۱۳ سال قطع است/ محروم بودن دانش‌آموزان «میاندره‌ای» از اینترنت

فارس نوشت: نایب رئیس شورای اسلامی روستای میاندره شهرستان کردکوی گفت: یکسال و نیم است که دانش آموزان این روستا از اینترنت محروم هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار