میقانی گفت: با همت همکاران ما در راهداری استان گلستان معابر روستایی در شرق گلستان بازگشایی شده است و هموطنان برای تردد با مشکل رو به رو نیستند.

آخرین وضعیت بازگشایی معابر و مسیل ها در شرق گلستان/ ​برآورد اولیه خسارت سیلاب به ابنیه بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به بارش های روز گذشته در شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه، آزادشهر به ابنیه راه ها آسیب جدی وارد شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در ساعات اولیه این بارش ها که به صورت نقطه ای و با شدت بالا اتفاق افتاد انسدادهایی در مسیرهای روستایی داشتیم و به همت همکاران این مسیرها بازگشایی شده است.

 

میقانی یادآور شد: اختلال های تردد برطرف شده است و تنها روستای «نرالی آجی سو» شهرستان مراوه تپه باقی مانده است که مشکل آن تا ساعات دیگر حل خواهد شد و هچنین روستای تحت عنوان شرکت صحرا در پلیس راه مینودشت به دلیل آنکه پل و لوله ها را سیلاب تخریب کرده است هنوز با مشکل رو به رو است.

 

وی افزود: بیشتر روستاهای منطقه کوهستانی مینودشت که به دلیل گل و لای در صبح مسدود اعلام شده بود با همت شیرمردان راهداری استان مشکلات آنها برطرف شده است و هموطنان ما برای تردد مشکل خاصی ندارند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: برآورد اولیه ما بیانگر آن است که  کلاله 24.5 میلیارد تومان، مراه تپه 12 میلیارد تومان و شهرستان های دیگر نیز خسارت هایی دیدند که میزان آن تا روزهای آینده مشخص می شود.

 

میقانی با بیان اینکه در شهرستان کلاله پنج اکیپ در حال فعالیت هستند، افزود: از ابتدای وقوع سیلاب تقریباً در هر شهرستان پنج اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیرهای دسترسی پای کار بودند.

 

وی گفت: همچنین عصر امروز با حضور استاندار و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی بازدیدی از روستای صالح آباد کلاله انجام شد که یکی از پل های مهم این منطقه بر اثر سیلاب تخریب شد و با حضور مسئولان تمهیدات لازم  در این خصوص انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار