میرقاسم پور گفت: دومین گروه از زائران استان گلستان شب گذشته (سه شنبه ۷ دی) به عتبات عالیات اعزام شدند.

دومین گروه زائران گلستانی به عتبات عالیات اعزام شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دومین گروه از زائران استان گلستان شب گذشته (سه شنبه 7 دی) از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نجف اشرف مشرف شدند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه این زائران در قالب یک کاروان 45 نفره اعزام شده اند، افزود: نخستین اعزام گروه زائران گلستانی به عتبات عالیات در قالب یک کاروان 55 نفره در (16 آذر) انجام شده بود.

 

وی ادامه داد: اعزام زائران عتبات پس از حدود دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی دو کشور ایران و عراق از سر گرفته شده است.

 

میرقاسم پور گفت: با توجه به اینکه ویزای عراق صرفاً برای سفرهای هوایی لغو شده است، مرزهای زمینی همچنان بسته است و زوار باید فقط از طریق هوایی به عراق سفر کنند که البته داشتن جواب منفی آزمایش PCR از شروط این سفر است.

 

وی تاکید کرد: مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) با توجه به شرایط خاص کشور میزبان (عراق) تنها از طریق مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مجاز استان جهت ثبت نام و اعزام اقدام کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان اظهارامیدواری کرد: با تلاش مسئولان استانی و در صورت استقبال زائران استان، به زودی شاهد اعزام زائران استان از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مقصد نجف اشرف خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار