حجت الاسلام احمدی گفت: حماسه نهم دی روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه و روز یاس و ناامیدی دشمنان بود.

حماسه ۹ دی روز تحکیم ارکان مهم انقلاب و ناامیدی دشمنان بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در نشست تبیینی منطقه ای (ویژه غرب استان) با عنوان «نهم دی در امتداد تولای فاطمی» با گرامیداشت یوم الله 9 دی، گفت: این روز به عنوان روز اقتدار نظام اسلامی و روز پیروزی حق بر باطل است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حماسه بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی در نهم دی سال 88 برگ زرّینی بود که در دفتر پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و هرگز از خاطره ملت محو نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه فتنه‌گران هیچ گاه دست از دشمنی و فتنه‌افکنی خود علیه انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت، گفت: در طول تاریخ انقلاب شاهد این نوع فتنه‌ها با شدت و ضعف‌های فراوان بوده ایم و هستیم.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: پایبندی به ارزش های اسلامی، پیروی از ولایت فقیه و درک و شناخت عمیق واقعه عاشورا توسط مردم را از علل وقوع این روز تاریخی است.

 

وی اظهارداشت: حماسه نهم دی روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه و روز یاس و ناامیدی دشمنان بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در برملا کردن فتنه 88، گفت: اگر هدایت و وروشنگری رهبر فرزانه انقلاب در جهت افشاگری جریان های انحرافی در براندازی نظام اسلامی نبود، سرنوشت امروز ایران مشخص نبود.

 

وی افزود: بصیرت و میثاق‌ امت با ولایت دو عامل اصلی خنثی کننده همه فتنه‌های دشمنان است و هر جا بصیرت، شناخت دوست و دشمن، وحدت و انسجام درونی و ایستادگی در زیر پرچم ولایت وجود داشته باشد، همه فتنه‌ها به آسانی خنثی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار