امام جمعه شهرستان گالیکش گفت: نظام اسلامی باید در اقتدار کامل قرار داشته باشد؛ از نظر انواع و اقسام سلاح های مدرن و جدید باید به روز باشیم، آمادگی نیروهای مسلح و فرماندهان آنها، مردم و بروز بودن روش ها و تاکتیک ها و سلاح ها مؤید این است که این نظام و ملت و نیروهای مسلح در آمادگی کاملی به سر می برند.

چهلو دو سالگی انقلاب اسلامی مؤید استمرار انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی نباید آنطور فرض کنند که انقلاب پیروز شد و رژیم قبلی ساقط شد؛ باید راحت باشند و به راحتی زندگی کنند، بلکه باید در مسیر استمرار انقلاب همه باهم بسیج شویم و با تمام مفاسد و باقی مانده های رژیم قبلی مبارزه کنیم و فساد و تباهی را از جامعه حذف کنیم.

وی متذکر شد: آنهایی که با پیروزی انقلاب اسلامی متضرر شده اند به فکر انتقام خواهند بود؛ وقتی از گروه اول و ارکان انقلاب نا امید شوند به سراغ نسل بعدی می روند که بین آنها و انقلاب و نظام اسلامی فاصله بیاندازند و آنها را از انقلاب و ارزش های انقلاب جدا کنند؛ لذا انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل های بعدی بسیار مهم است.

امام جمعه گالیکش گفت: آن چیزی که غیر قابل قبول است اینکه زمامداران بیایند و در یک حالت مسامحه کاری قرار بگیرند و از آن مسیر اولیه خودشان فاصله بگیرند و در نتیجه روحیه انقلابی آنها ضعیف و ضعیف تر شود و به روحیه محافظه کاری روی بیاورند که باعث تغییر و تحول زیادی در جامعه خواهد شد و آن افرادی هم که به دنبال انقلابی گری هستند آنها را متهم می کنند به تند روی، خیال پردازی، آرمان گرایی غیر واقع بینانه، عدم توجه به مشکلات موجود.

حجت الاسلام دلبری افزود: تحکیم باورها، اهتمام نسبت به مسائل فرهنگی، تقویت و برتری توان نظامی، حفظ وحدت کلمه، حفظ شور و نشاط انقلابی از جمله کارهایی است که باید برای استمرار انقلاب انجام داد.

وی اضافه کرد: اگر نسبت به مسائل فرهنگی بی تفاوت باشیم، اینجاست که دشمن ورو پیدا می کند و بر این نظام مقدس ضرباتی را وارد خواهد کرد که در آنجا افسوس خوردن دیگر فایده ای ندارد.

سید محمد دلبری افزود: نظام اسلامی باید در اقتدار کامل قرار داشته باشد؛ از نظر انواع و اقسام سلاح های مدرن و جدید باید به روز باشیم، آمادگی نیروهای مسلح و فرماندهان آنها، مردم و بروز بودن روش ها و تاکتیک ها و سلاح ها مؤید این است که این نظام و ملت و نیروهای مسلح در آمادگی کاملی به سر می برند.

امام جمعه گالیکش گفت: یکی از دستاورد های بزرگ این انقلاب و امامین انقلاب و شهدا بحث وحدت واقعی و تقویت آن بوده، لذا هرگونه اختلافی با هر نامی که باشد بد هست و مذمّت خواهد شد.

وی در رابطه با اظهارات بایدن در خصوص مذاکرات برجام خاطر نشان کرد: غلط می کنند از مذاکرات موشکی و غیره و در مقابل نظام ما حرف از آمدن و نیامدن در مذاکرات می زنند، نظام ما هر آنچه که رهبری گفتند همان است و مسیر همان مسیری است که ایشان مشخص کرده اند، این ما هستیم که طلب کاریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار