مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : با امضای قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) که با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور انجام شد ،آبرسانی و پایداری آب شرب 432 روستای استان گلستان در دستور کار قرار گرفت .

آبرسانی به432 روستای استان گلستان با اعتبارات محرومیت زدایی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعلام این خبر گفت :  با امضای این قرارداد عملیات  آبرسانی و همچنین پایداری آب شرب سالم و بهداشتی برای 432 روستای استان با اعتباری بالغ بر ۶۱۰  میلیارد تومان انجام خواهد شد.
 
وی افزود : با اجرای این قرارداد 432 روستا در۱۰  شهرستان گرگان ، گنبد کاووس ، آزادشهر ، علی آباد ، کلاله ، آق قلا ، رامیان ، ترکمن ، کردکوی ، گمیشان و مراوه تپه با 149هزار و 184 خانوار  و جمعیتی بالغ بر 452 هزار و 368 نفر از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  ادامه داد: حجم عملیات پروژه های فوق  شامل حفر و تجهیز 35 حلقه چاه  ، احداث  مخزن ذخیره به حجم  22هزار و 418 متر مکعب ،   اجرای1370 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و احداث 11 باب ایستگاه پمپاژ آب می باشد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم با  اجرای پروژه های که در راستای  محرومیت زدایی و در  جهت توسعه و خدمات رسانی  مطلوب تر  به روستاها انجام میگیرد شاهد افزایش شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای استان باشیم .
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان یادآور شد : با امضای این قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور انجام شده است ، حدود 10 هزار روستا با هزینه‌ای بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان از نعمت آب بهره‌مند می‌ کردند  که سهم استان گلستان از این قرار داد 432 روستا می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار