حجت الاسلام کیائی با اشاره به موضوع هتاکی اخیر به ائمه، گفت: ائمه جمعه با مدیریت خوب، در تریبون های نمازهای جمعه، مردم را به وحدت و یکپارچگی مردم دعوت کردند.

ائمه جمعه گلستان در هتاکی اخیر مردم را به وحدت و یکپارچگی مردم دعوت کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محسن کیائی» امروز (شنبه 11 دی) در دیدار ائمه جمعه گلستان با نماینده ولی فقیه در گلستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت 9 دی، گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه با به میدان آمدن و با بصیرت خودشان و لبیک گویان، بساط فتنه را جمع کردند.

 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: با رهبری حکیمانه رهبر انفلاب، مردم ولایتمدار و نجیب ما در نهم دی ولایتمداری خودشان را در برابر چشمان جهانیان نشان دادند.

 

وی یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامیداشت و گفت: رهبر انقلاب فرمودند: شهید ما را به یک فرد نگاه نکیند، بلکه به عنوان یک نگاه و مکتب و کلاس درس آموز نگاه کنید.

 

حجت الاسلام کیائی ادامه داد: هر دو ماه 4 تا نشست با حضور ائمه جمعه از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار می شود و قرارگاه شرق و غرب و قرارگاه استانی نیز تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به موضوع هتاکی اخیر به ائمه، گفت: ائمه جمعه با مدیریت خوب، در تریبون های نمازهای جمعه، مردم را به وحدت و یکپارچگی مردم دعوت کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار