با حضور پرشور مردم و همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) :

نخستین یادواره شهدای فتنه 88 در گرگان با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار شهر گرگان در جوار بارگاه نورانی امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای فتنه ۸۸ در گلستان برگزار شد

همزمان با شب شهادت یازدهمین اختر آسمان ولایت ، نخستین یادواره شهدای فتنه 88 در گرگان با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار شهر گرگان در جوار بارگاه نورانی امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

شهید88

به گزارش گلستان 24: این مراسم باشکوه با حضور گسترده مردم ولایت مدار در  ۹ دی ماه 93 درامامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

سید احمد عبودتیان ، جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الوصیاء (ع) در جمع مردم گرگان گفت : ۸ ماه در این مملکت جنایت شد ، اما رهبر انقلاب اسلامی ایران با داشتن بهترین سپاه جهان می توانست این فتنه را در کمتر از ۲۴ ساعت جمع کند اما حضرت آقا فرمودند : بگذارید مردم خود متوجه شوند که دشمن واقعی این نظام چه کسانی هستند.

شهید88

وی گفت : رهبر انقلاب با اجازه دادن به فتنه گران نشان داد که دشمن واقعی چه کسی یا کسانی بوده اند . مشکل شخص یا حزب نبوده است ، بلکه مشکل در این بوده است که دشمنان اسلام و این نظام خواهان برچیده شدن دنیای اسلام و نهضت عاشورایی بودند.

عبودتیان افزود : در فتنه سال ۸۸ تنها یک پایگاه خارجی در کشور با فتنه گران هم پیمان شده بود که با پوشیدن لباس سبز در صدد نابودی این نظام بوده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان شد : امروزه کشور های غربی با ایجاد یک گروهک تروریستی و خونخار به جان مسلمانان افتاده است و انواع خشونت گری را به کشور های منطقه و جهان با نام اسلام رواج داشته است .

جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الوصیاء (ع) با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی و جنایتکار داعش در حال جان کندن است ، افزود : تکفیری ها ، تفاله های این جهان هستند و در آینده ای نزدیک از صفحه روزگار محو خواهند شد.

شهید88

عبودتیان در پایان افزود : ۹ دی روزی بود که ما قدر رهبر خود را دانستیم و بدون دسته بندی سیاسی و حزبی به خیابانها آمدیم و پیمانی دوباره با ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب بستیم.

شهدا88

لازم به ذکر است در این مراسم شخصیت هایی همچون نماینده ولی فقیه در دانشگاه گلستان ، فرمانده سپاه ناحیه گرگان ، اعضای شورای شهر گرگان ، مدیر کل اسبق تعاون گلستان  و سایر مقامات استانی و شهرستانی در این مراسم شرکت داشتند.

ارسال نظر

آخرین اخبار