سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازیکنان ما با گذشت نیم فصل از لیگ برتر والیبال یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.

بازیکنان پاس گرگان یک ریال هم نگرفته‌اند/ مسئولان به دادمان برسند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال در حالی به پایان رسید که بازیکنان ما یک ریال هم دریافت نکردند و از لحاظ مالی در شرایط سختی قرار داریم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان افزود: با گذشت نیم فصل از رقابت‌ها حدود یک میلیارد تومان هزینه کردیم که تمام این هزینه‌ها جاری بوده و بازیکنان بدون دریافت پول برای ما بازی کردند.

سنگدوینی با بیان اینکه هیچکس به تیم ما سر نمی‌زند، یادآور شد: خوشبختانه در جدول شرایط خوبی داریم اما کسب نتیجه بدون پول ممکن نیست و از مسئولان استانی و شهرستانی خواهش می‌کنم تیم پاس گرگان را تنها نگذارند.

وی ادامه داد: در دو دیدار اخیر مقابل شهرداری گنبد و شهرداری ورامین پیروز شدیم و با این شرایط مالی تا اینجا شق القمر کرده‌ایم.

سنگدوینی اضافه کرد: بسیاری از تیم‌ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و بازیکنان ما انتظار دارند حداقل پاداش دریافت کنند.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با اشاره به جذب سه بازیکن جدید در نیم فصل گفت: علیرضا جلوه سرعتی زن ۲۶ ساله را به عنوان بازیکن سرباز جذب کردیم، متین آق پاسور فصل گذشته تیم را به خدمت گرفتیم و علیرضا طباطبایی لیبروی گرگانی و عضو تیم ملی نوجوانان هم به تمرینات ما اضافه شده است.

سنگدوینی افزود: باز هم به دنبال اضافه کردن بازیکنان جدید هستیم تا نتایج بهتری بگیریم و از اعتبار والیبال گرگان در لیگ برتر دفاع کنیم اما رسیدن به این هدف مستلزم حمایت مسئولان است.

وی ادامه داد: دانیال صادقی بازیکنی است که قرارداد بسیار کمی با ما بسته و در نیم فصل با پیشنهاد خوبی از دیگر تیم‌ها روبرو شده اما همچنان در پاس گرگان باقی مانده و واقعاً شرایط مالی سختی را تجربه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پاس گرگان در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و از هفته چهاردهم، یکشنبه راس ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان میزبان تیم لبنیات هراز آمل است.

پاس گرگان در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با کسب ۶ پیروزی، هفت شکست و مجموع ۱۸ امتیار در رده هفتم جدول قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار