مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبدکاووس کاملا استاندارد است و الزامات زیست محیطی در ان رعایت می شود.

تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبدکاووس کاملا استاندارد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا شهمرادی با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنای گلستان اظهارکرد: شرکت شهرک های صنعتی فقط به افرادی زمین واگذر می کند که قصد سرمایه گذاری  وتولید دارند. از ابتدای سال تاکنون کسانی که  زمین به آنها واگذار شد اما کار تولیدی انجام ندادند به کمیته داوری معرفی شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۲هکتار زمین درشهرک صنعتی شامل ۲۴ پرونده به کمیته داوری ارسال شد که زمین های آنها خلع ید شد وقرار است زمین ها  به سرمایه گذاران جدید واگذار شود. زمین های شهرک صنعتی قابل  خرید وفروش نیست وفقط برای سرمایه گذاری است.

وی در ادامه به وضعیت شهرک صنعتی گنبد که مدتی است در برخی رسانه ها به آن پرداخته می شود، افزود:تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبد کاووس کاملا استاندارد و موارد زیست محیطی رعایت می شود. تعداد واحد های صنعتی دراین شهرک زیاد بوده و ممکن است گاهی اوقات میزان فاضلاب واحد های تولیدی زیاد باشد  از ظرفیت تصفیه خانه بیشترباشد با احداث مدول دوم برطرف خواهد شد.

مدیرعامل  شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: از یک سال گذشته مطالعه اجرای مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبدکاووس آغاز کردیم  و بزودی این طرح مطالعاتی به اتمام می رسد تا بعد آز آن عملیات اجرایی  شروع شود. امیدواریم با این طرح مشکل فاضلاب شهرک صنعتی گنبد کاووس حل شود هرچند اکنون هم هیچ مشکلی در تصفیه خانه این شهرک صنعتی نداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۹هزار نفر درشهرک های صنعتی استان مشغول به کار هستند و۸۲۰ واحدصنعتی دارای پروانه بهره برداری درشهرک صنعتی گلستان وجود دارد که ۱۹۶ واحد به دلایل مختلف تعطیل هستند و از دلایل اصلی تعطیلی واحد ها صنعتی می توان به نداشتن سرمایه درگردش،بازار فروش وفرسودگی ماشین آلات اشاره کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار