مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: حدود۳۹ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن درگلستان ثبت نام کردند ومهلت ثبت نام تا ۱۵ دی ماه است.

ثبت نام حدود ۳۹ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایلنای گلستان،حسین محبوبی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در شهر گرگان 15374، در شهر مینودشت 4421 ، در شهر آق قلا 2753 ، در شهر مراوه تپه 2319 نفردر سامانه نهضت ملی درگلستان نام نویسی کرده اند.

محبوبی در خصوص شروط تایید متقاضی در طرح مسکن نهضت ملی تشریح کرد: متقاضیان با داشتن شرط تأهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در صورت احراز این شرایط، تایید اولیه خواهند شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان بر اساس قانون، زنان سرپرست خانوار و دختران خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، می‌توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.

وی افزود: تعداد متقاضیان حائز شرایط تاکنون 18694 نفر بوده که با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می کند.

محبوبی ضمن اشاره به ثبت‌نام کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آنها رد شده است،  بیان داشت: درخواست تعدادی از این ثبت‌نام کنندگان به دلیل وجود سابقه مالکیت و تعدادی نیز  بابت وجود سابقه بانکی رد شده است که امکان اعتراض  متقاضیان به نتیجه پالایش در مهلت تعیین شده در سامانه فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد : مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی ماه سالجاری در سامانه   https://saman.mrud.ir تمدید شد و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تا ۱۵ دی ماه قطعی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار