مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان با مشارکت هیات کشتی استان و حضور حداکثری ورزشکاران برگزار شد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان با مشارکت هیات کشتی استان و حضور حداکثری ورزشکاران میزبانی شهرستان های بندرگز و کلاله برگزار شد.

 غلامحسن نقوی رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان گفت: با توجه به اینکه  انتخاب تیم استان جهت شرکت در مسابقات کشوری از نفرات برتر این مسابقات خواهد بود باعث شد شور اشتیاق خاصی بین مربیان و کشتی گیران در اوزان مختلف این دوره از مسابقات و با حضور حداکثری کشتی گیران دانش آموز برگزار شود.

وی افزود: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور که به عنوان معبر اصلی انتخابی تیم ملی به شمار می رود به میزبانی خراسان رضوی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نقوی خاطر نشان کرد: در مسابقات کشتی فرنگی به ترتیب شهرستان های علی آباد، گرگان و گنبد و در بخش مسابقات کشتی آزاد شهرستان های گرگان، بندرگز و کردکوی حائز رتبه های اول تا سوم شدند. با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف و هماهنگی های لازم با هیات کشتی استان، بلافاصله اردو های آماده سازی برای ورزشکارن برگزار خواهد شد تا تیم ها در این دو بخش با آمادگی لازم به مسابقات کشوری اعزام گردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار