با توجه به حضور دانش آموزان در کلاس های درس و همچنین برگزاری امتحانات حضوری، توزیع بنر و پوسترهای اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس استان انجام شد.

توزیع بنر و پوسترهای اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، از توزیع بنر و پوسترهای اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا درمدارس استان خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اشاره به حضور دانش آموزان در کلاس های درس و همچنین برگزاری امتحانات حضوری، آموزش توانمندسازی دانش آموزان، معلمان و والدین به منظور حفظ ، سلامت و ایمنی آنان 1000 بنر شستشوی دست، ۲۰۰۰ پوستر فاصله‌گذاری و ۲۰۰0 پوستر استفاده از ماسک چاپ و به شهرستان‌ها ارسال و توزیع گردید و در هم اکنون توزیع پوسترهای مکمل یاری آهن و ویتامین دی که برنامه ریزی گردیده در حال انجام است.

طبرسا همچنین هدف از چاپ بنر شستشوی دست، ماندگاری آن در فضای آزاد همچنین ماندگاری آن در ذهن دانش آموزان بدلیل استفاده از علائم دیداری، اشکال و رنگها می باشد.  

وی خاطر نشان کرد: از اولویت های مهمی که به صورت مداوم و همیشگی بایستی مدنظر قرار گیرد الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری، شستشوی مرتب دست و ترغیب و تشویق دانش آموزان به واکسیناسیون می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار