معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر امروزش به خوزستان، در حاشیه آیین‌ گرامیداشت شهدای 16 دی هویزه گفت: دولت انقلابی حمایت از اقشار مختلف جامعه به خصوص کارکنان دولت را در دستور کار دارد.

دستور مهم رئیسی درباره حقوق و مزایای کارمندان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: آیت الله رییسی با بهبود وضع و افزایش حقوق کارمندان دولت و دستگاههای دیگر از جمله کارکنان قوه قضائیه موافق است و باید نظام عادلانه پرداخت برای همه کارکنان شکل بگیرد.

سید محمد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ دی هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت انقلابی حمایت از اقشار مختلف جامعه به خصوص کارکنان دولت را در دستور کار دارد. 

وی اظهار داشت:  سند تحول دولت سیزدهم در ۳۷ موضوع تدوین شده و دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

 
 

 

وی افزود: در حال حاضر پس از سلامت مردم، معیشت و اقتصاد اولویت اصلی دولت مردمی است و اعضای دولت با طراحی، برنامه ریزی و تمام توان برای تحقق اهداف و برنامه ها می کوشند. 
وی بیان کرد: اگرچه با کمبودهایی مواجه هستیم اما مطالبات منطقی حقوق بگیران باید مورد توجه قرارگیرد و اهتمام رییس جمهور نیز در این خصوص جدی است.
حسینی گفت: با دستور و تاکید آقای رئیسی نظام هماهنگ پرداخت در حال بازنگری در سازمان امور اداری و استخدامی است تا با جامع نگری درباره وضع همه کارکنان تصمیم گیری شود و کارمندان در ازای خدماتی که ارائه می دهند به طور عادلانه از حقوق و مزایا برخوردار شوند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت وضع موجود را مطلوب نمی داند و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می کوشد شرایط بهتری بر کشور حاکم شود که در اولین گام  مهم برای ریل‌گذاری جدید، لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عنوان مهمترین سند مالی یک ساله به مجلس تقدیم شده و نمایندگان در حال بررسی آن هستند.

وی افزود: با تعامل خوب مجلس و دولت و با توجه به تصویب کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق، انتظار است روز یکشنبه در صحن مجلس هم تصویب شود و اصلاح ساختار بودجه کلید بخورد و تغییر به نفع مردم  آغاز شود. 
حسینی گفت: به فضل الهی با درایت و روحیه پرکاری رئیس جمهور و دولت شاهد افزایش فروش نفت، بهبود منابع ارزی و توسعه روابط و تبادلات تجاری با همسایگان و کشورهای عضو سازمان شانگهای هستیم که نوید بخش شرایطی بهتر  برای کشور است.

 
 

معاون پارلمانی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک روزه از طریق فرودگاه بین‌المللی سردار سلیمانی وارد خوزستان شد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار