مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان از اختصاص ۲۴۹ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی و آبادانی روستا‌های این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و ساخت مسکن در روستا‌های گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ولی الله رضایی مدیر بنیاد مسکن گرگان گفت: برای عمران و آبادانی روستاها، رفع محرومیت و ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان این شهرستان امسال ۲۴۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.


ولی الله رضایی افزود: در حوزه مسکن روستایی ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۷۳۵ واحد مسکونی اختصاص یافته که کار معرفی به بانک‌ها و عملیات ساختمانی شروع شده است


رضایی افزود: از این مبلغ ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات بنیاد و ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آورده متقاضیان است.


مهندس رضایی گفت: ۳۶۹ نفر در بخش خودمالکی و ۷۰۰ نفر در بخش انبوه سازی طرح مسکن جوانان نام نویسی کرده اند که کار معرفی همه متقاضیان خودمالک انجام شده و ۴۴۴ نفر نیز در روش انبوه سازی طرح مسکن جوانان احراز شرایط شده اند که برای ساخت ۲۵۰ واحد با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان در حال کارسازی و تامین زمین هستیم.


مدیر بنیاد مسکن گرگان گفت: برای اجرای طرح هادی در روستا‌های این شهرستان ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شد که ۴ میلیارد تومان از این اعتبار برای اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای این شهرستان اختصاص یافت.


مدیر بنیاد مسکن گرگان از واگذاری سه هزار متر مربع زمین با کاربری مسکونی برای ساخت مسکن مقاوم در روستا‌ها هم خبر داد و گفت: کار نقشه برداری ۲ هزار و ۱۲۵ ملک واقع در روستا‌های بنیاد علوی تا کنون انجام شده که برای مراحل واگذاری و صدور سند مالکیت به بنیادعلوی ارسال شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار