مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به وقوع برف و باران در جاده های این استان، گفت: 348 مسافر در روزهای گذشته در این جاده ها امدادرسانی شدند.

امدادرسانی به 348 مسافر در جاده های برفی گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرهاد میقانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وقوع برف و باران در روزهای گذشته در استان گلستان به ویژه در مناطق کوهستانی، اظهار کرد: این بارش ها در برخی از مناطق موجب انسداد موقت و یا سخت شدن عبور و مرور برای وسائل نقلیه شده و برخی از مسافران و هم استانی ها را در جاده های استان گلستان گرفتار کرده بود.

وی با بیان اینکه در جاده توسکستان به شاهرود تا منطقه سرعلی آباد، ۸۵ خانوار شامل ۳۴۰ نفر در راه مانده بودند که با کمک نجاتگران پایگاه امدادونجات چهارباغ و شعبه گرگان رهاسازی شدند، افزود: تعدادی از خودروهای حاضر در این جاده نیز  فاقد زنجیر چرخ بودند که توسط امدادگران و نجاتگران تخصصی ما مجهز به زنجیر چرخ شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه در جاده کردکوی به درازنو و در ابتدای روستای یزدان محله هم توسط نجاتگران پایگاه درازنو، خودروی ۲ خانوار شامل ۸ نفر رهاسازی و به آنها در بستن زنجیر چرخ کمک کردند، ادامه داد: به لطف خدا و هوشیاری عوامل نهادهای خدمات رسان در این شرایط با مشکل خاص و حادثه ناگواری رو به رو نشدیم.

میقانی از آماده باش بودن امدادگران و نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات استان گلستان خبر داد و گفت: تمامی نیروهای ما در حال آماده باش هستند تا در صورت وقوع حادثه به مردم خدمت رسانی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار