مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای در استان گفت: ۳۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در طرح زمستانه در حال ارائه خدمت هستند.

 ۳۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در طرح زمستانه گلستان مشارکت می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛محمدعلی هروی صبح امروز درباره فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر استان با خبرنگاران این گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه هلال احمر سازمانی عام‌المنفعه و خیریه است، اظهارداشت: نوع مأموریت و فعالیت‌های ما به گونه‌ای است که در زمان ناخوشی‌ها کنار مردم هستیم. وقوع حوادث هم امری ناگزیر بوده و در استان گلستان نیز همواره حوادث مختلفی را تجربه می‌کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: بنا به وظیفه ذاتی سازمان، در زمان وقوع حوادث باید در محل حضور داشته باشیم و خدمات‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه شعار هلال احمر از مردم و برای مردم بودن است، گفت: عمده فعالیت‌های ما بر بدنه داوطلبی استوار است تا در بروز یک حادثه از ظرفیت آنان بهره ببریم. ارائه آموزش و تجهیز نیروهای داوطلبی مورد توجه جدی ما قرار دارد تا در زمان حوادث، بیشترین کارآیی را داشته باشیم.

هروی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات زمستانه در استان اظهارداشت: امسال 33 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را فعال کردیم که نسبت به سال گذشته تعداد این پایگاه‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین در 15 پایگاه امدادی ظرفیت اسکان موقت افراد حادثه‌دیده یا در راه مانده را فراهم کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به پوشش امدادی بیش از 780 مورد حادثه جاده‌ای گفت: هلال احمر و اورژانس جاده‌های استان را پوشش می‌دهند و در زمان وقوع حادثه، اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار