به مناسبت ایام فاطمیه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهردار گرگان با دو خانواده شهید سرافراز شهرستان گرگان دیدار کرد.

شهردار گرگان با خانواده های شهدای مدافع امنیت و دفاع مقدس دیدار کرد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی ابتدا به منزل شهید «عبدالرضا سمیعی» رفت و با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار کرد.
مهندس سبطی که خود برادر شهید دفاع مقدس است، در این دیدار بیان داشت: بدیهی است خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد و سرکشی به خانواده شهدا یک وظیفه است و این حداقل کاری است که می‌‌‌‌‌ توانیم انجام دهیم.
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.
شهردار گرگان در ادامه برای دیدار با خانواده شهید والامقام «غلامعلی سرگزی» به منزل این شهید مدافع امنیت رفت.
مهندس سبطی در این دیدار ضمن تکریم و قدردانی از خانواده شهید سرگزی گفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدا موجب امنیت بالای میهن اسلامی مان شده است.
وی افزود: ما مدیون شهدای عزیز و خانواده‌های گرامی این شهدای معزز هستیم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا گامی کوچک در پاسداشت رشادت‌های آنان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار