ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در راستای برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم، از خانواده قاری قرآن و شهید راه قرآن«محمدحسین فلاحی» تجلیل و قدردانی کرد.

قدردانی از خانواده شهید راه قرآن «محمدحسین فلاحی»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، تربیت فرزندان قرآنی یکی از افتخارات یک خانواده موفق است که می تواند به آن افتخار کند.

خانواده شهید راه قرآن شهید «محمدحسین فلاحی» یکی از خانواده های موفق قرآنی است که صاحب سه فرزند می باشد که یکی از فرزندانش در راه آموزش دادن قرآن به رحمت ایزدی پیوست.

شهید «محمدحسین فلاحی» به همراه برادرش امیرحسین فلاحی از نونهالی پا در عرصه کسب معارف قرآنی گذاشتند و در مسابقات و جشنواره های قرآنی متعددی شرکت داشتند و صاحب رتبه های برتر نیز شدند.

 

یکی از مسابقاتی که این دو بزرگوار همواره در آن شرکت داشتند، مسابقات قرآنی «مدمتان» کانون های فرهنگی و هنری مساجد بود که با انگیزه و با انرژی در آن شرکت می کردند.

 

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به پاس زحمات و به منظور قدردانی و حق شناسی از این خانواده خوب قرآنی، در سه شنبه های تکریم این هفته به همراه مسئولان بنیاد شهید استان گلستان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با حضور در منزل این شهید قرآنی از زحمات پدر و مادر ایشان قدردانی کرده و آرزوی شادی و رحمت برای آن عزیز سفر کرده نمودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار