سرمربی تیم والیبال لیگ برتری پاس گرگان با تاکید بر تداوم روند موفقیت‌آمیز تیم در هفته‌های اخیر گفت که به دنبال کسب برتری مقابل تیم رده پنجمی رهیاب ملل مریوان در بازی عصر امروز یکشنبه و کسب هر سه امتیاز این مسابقه هستیم

سرمربی: روند رو به‌رشد تیم والیبال پاس گرگان ادامه خواهد داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حریف کردستانی در لیگ امسال در مصاف با مدعیان لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب کرده که نشان می دهد در بازی امروز کار سختی برای پیروزی پیش‌رو داریم .

وی بیان کرد: در مسابقه عصر امروز باید شکست مسابقه رفت را نیز جبران کنیم که امیدواریم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به این هدف برسیم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان افزود: با وجود جوانی تیمی و استفاده از بازیکنان سرباز، حریف آسانی برای تیم های مدعی لیگ برتر نیستیم و می خواهیم مسابقات را با قرار گرفتن در جایگاه مناسب به پایان برسانیم .

سنگدوینی به آغاز حضور مجدد تماشاگران در سالن‌‍‌های ورزشی گلستان پس از کاهش شیوع کرونا پس از حدود ۲۰ ماه اشاره کرد و گفت: مسابقه دادن در مقابل دیدگان تماشاگران روحیه بازیکنان را تقویت کرده و نقش زیادی در کیفیت بازی تیم میزبان خواهد داشت.

تیم والیبال پاس گرگان یکی از ۲ نماینده والیبال گلستان در لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه در هفته شانزدهم این رقابت‌ها در سالن امام خمینی (ره) گرگان میزبان تیم راه‌یاب ملل مریوان است.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم مریوانی به پایان رسیده بود.

تیم پاس گرگان با ۱۵ بازی ۶ برد، ۹ باخت، ۳۰ دست برده و ۳۴ دست باخته و مجموع ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر نیز امروز در سالن المپیک این شهر میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس نیز با ۱۵ بازی، ۶ برد و ۹ باخت، ۲۳ دست برده و ۳۱ دست باخته و مجموع ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار