فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته‌جمعی واقع در میدان مرکزی آزادشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در یک اقدام ضربتی در آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، سرهنگ سیدداوود حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته‌جمعی واقع در میدان مرکزی آزادشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، مشاهده شد تعدادی افراد با یکدیگر در حال نزاع و درگیری هستند که بلافاصله در یک اقدام ضربتی، ۱۲ نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: برابر بررسی به عمل آمده، علت این درگیری سد معبر خودروی نیسان در جلوی مغازه یکی از کاسبان محل بوده است که منجر به نزاع و درگیری شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار