خط دفاع تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی دچار مشکل شد.

خبر خوش برای اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از صدآنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان در دور جدید مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است در تاریخ ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است.

در همین رابطه سایت «اسپورت» عراق از بحران خط دفاع تیم ملی این کشور پیش دیدار با ایران خبر داد. ضرغام اسماعیل مدافع باتجربه به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

روز گذشته نیز باشگاه بوریرام تایلند از ابتلای ریبین سولاقا دیگر مدافع عراق به ویروس کرونا خبر داد و احتمال رسیدن این بازیکن به دیدار با شاگردان اسکوچیچ ضعیف است.

همچنین هفته اخیر باشگاه الشرطه از مصدومیت شدید محمد قاسم هافبک ملی پوش خود خبر داد. غیبت دو مدافع کلیدی و مصدومیت هافبک طراح عراق قبل از دیدار با ایران خط دفاع این تیم را دچار مشکلات جدی کرده است.

تیم ملی فوتبال عراق قبل از دیدار با ایران قرار است در قطر در یک دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی اوگاندا برود. بازی رفت شاگردان اسکوچیچ با عراق با نتیجه ۳ بر صفر به نفع یوزها به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان اکنون با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه اول است و اگر در بازی با عراق برنده شود صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار